ساحل ماهو خطـرناک‌ترین سـاحل دنیـــــــا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




این ساحل نه به خاطر زیبایی ساحلی بلکه به دلیل واقع شدنش درکنار فرودگاه بین‌المللی پرنسس جولیانا در بین توریستها بسیار معروف شده است.گردشگران می بینند که هواپیما از ده متـری بالای سرشان عبور می‌کند و همین ویژگی باعث شده که توریست‌های زیادی به این ساحل که در جزایـر آنتیل هلند در دریای کارائیب واقع شده وارد شوند.


این ساحل با شن سفید پوشیده شده و به دلیل فرسایش بادی ناشی از برخاستن هواپیماها،فاقد پوشش گیاهی است.دریاچه هم به دلیل شرایط جوی خاصی که به منطقه حاکم است،امواج بلند اقیانوسی دارد که به گردشگران فرصت خوبی برای موج سواری و اسکیم بوردر میدهد.


دلیل ساخته شدن فرودگاه در نزدیکی این ساحل این است که زمین قسمت شرقی‌ این جزیره تپه مانند و نا هموار است،به همین دلیل چاره ای جز ساخت فرودگاه در قسمت غربی جزیره نبوده است.هواپیما‌ها مجبورند از قسمت غربی جزیره‌ با ارتفاع 10 تا 20 متر از روی ساحل عبور کنند و منحصر به فردترین تفریح ترسناک دنیا را برای گردشگران عشق هواپیما فراهم آورند.


فرودگاه پرنسس جولیانا آنقدر به ساحل نزدیک است که تابلوی پرواز آن به راحتی از داخل رستورانهای ساحلی دیده می شود و مردم تمام مکالمات برج مراقبت و خلبانها را از رادیوی محلی می شنوند.ویژگی‌های این ساحل،بسیار جذاب است اما نباید از تابلو‌های "خطر مرگ" که در نقاط مختلف ساحل ماهو نصب شده اند غافل شد چون با پرواز هواپیما و صدای گوشخراش آن،بی‌باک‌ترین گردشگر نیز به وحشت می‌افتد.

مهم ترین خطر این ساحل آن است که خیلی از گردشگران با شدت بادی که از برخاستن هواپیما ایجاد میشود،از ساحل به داخل آب کشیده میشوند یا در آب دچار یک پیشروی غیر عادی و خودناخواسته خواهند شد که ممکن است باعث مرگ افراد شود.

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : دو شنبه 5 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com